Fejléc #67

Csináltam egy -vagyis több, mint három- fejlécet a saját blogomra, de a bloggerben barnára változnak, és úgy nem néz ki valami jól, szóval felesleges, és meg is mutatnám, de itt is barnára vált, ezért nem raktam fel.
Azonban csináltam másik kettőt, de nem tudom melyik lett a jobb, szerintetek?
http://1dzaynandagirl.blogspot.com/

Valamint újra rendelhettek tőlem is, de csak három rendelést fogok elfogadni, többet már tényleg nem merek. Annak a három embernek vissza fogok írni, a többinek pedig vagy nem, vagy visszaírom, hogy betelt, vagy kiírom ide. Igen, ez lesz a legegyszerűbb.
DE mint a napokban Dorine is írta, hogy link nélkül nem fogadja el a rendelést..Én is pontosan így vagyok ezzel, ha nem kapok linket és blogcímet, és ha valaki oly lusta, hogy két sort sem bír írni, csupán két szóval álld meg: 'Fejléc kéne'. Ezeket NEM fogadom el, automatikusan törlöm, és rohadtul lefogom szarni, már bocsánat a kifejezésért, hogy ti ezt nem tudtátok, azt nem. Ki van írva, hogy mik szükségesek a rendeléshez.
AZTÁN nagyon de nagyon szépen megkérlek már én is titeket, hogy ha rendeltek tőlem/tőlünk, akkor tiszteljetek meg azzal, hogy mástól NEM rendeltek, hanem győzitek kivárni. Újra leírom, amit Dorine írt, mindannyian dolgozunk a fejlécekkel, és az úgy ránk nézve nem túl előnyös, hogy feleslegesen dolgozunk, mert neked pont a másik munkája tetszik jobban, ezt meg magasról lekakilod. Neked ez így jó, de nekünk nem.
Szóval mindenkit arra kérek, hogy fejléc rendelésnél kövesse a modulsávban leírt utasításokat, LINKELJE a blogját, és vegye a fáradtságot arra, hogy leír mindent, még ha nem is tudja milyen színűt akar akkor is, mert ha én megcsinálom lilára és neki nem tetszik nem fogom újracsinálni, mivel rám bízta a színvilágot, nekem meg olyan kedvem volt, hogy lilára csinálom.
Éjféli bejegyzésnek vége, üdv, Vivian.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én az első fejlécre szavazok! :) A címből ítélve a történeted rejtélyes, titokzatos, amihez jobban illik a sötétebb szín és egy komolyabb lány.

    Az utobbi dologban pedig teljesen igazatok van! Nekem nem lenne pofám, több helyről rendelni, hogy aztán kiválasszam a legjobbat...
    A régi blogomra(amit most is írok) te készítettél fejlécet, az újra pedig Dorine. Nagyon meg vagyok elégedve az oldal színtjével! Mindanyian tehetségesek vagytok! :)
    Emery xx

    VálaszTörlés