Fejléc #71 + Blog Design #13 + Elvihető fejléc #12

Sziasztok! :)
Csináltam egy fejlécet, de mint látjátok mint mindig szünetelek!
Na igen most erről egy kicsit írok. Na szóval egyesek nem tudnak olvasni? Ha szünetelek akkor könyörgöm ne írjatok! Az elmúlt pár hétben mióta szünetelek elég sokan írtak , eleinte szépen vissza írtam , de most már nem. A héten senki sem írtam vissza akik rendeltek, hanem szépen rákattintottam a törlés gombra! Hamarosan lehet tőlem is rendelni, de várjátok már ki! Ami nagyon felhúzott a rendeléssel kapcsolatban az az amikor valaki nem köszön és csak annyit ír, hogy 'Csinálj fejlécet Selena Gomez legyen rajta meg a One Direction!' Ez mi? Ilyet nekem ne írjatok mert rohadtul feltudtok húzni vele. Ilyet nem fogadok el! Ha ismét lehet tőlem rendelni akkor kiírom és szép részletesen azt is leírom, hogy hogy fogadom el különben mindent törlök!
Na de most nem akarom ezzel húzni az időt itt lenne a fejléc :)
http://wearedifferentbutbestfriends.blogspot.hu/
Valamint át is alakítottam ezt a blogot:
Szerintetek milyen lett? :)
ELŐTTE
UTÁNA
Csináltam egy elvihető fejlécet is még a múlt héten csak akkor nem tettem ki , de most itt van :)
Ha viszitek semmiképpen ne hirdessétek sajátotokként , valamint mindig elmondom de azért most is elmondom, hogy ha kértek feliratot rá akkor írjatok emailt és amit rá szeretnétek én azt ráírom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése