Elkészült rendelések

Babák!
 Mint látjátok elkészültem a rendeléseimmel végre valahára. DE! Ez nem azt jelenti, hogy ismét aktív vagyok. Tavaly talán túlzásba vittem nyáron a szerkesztés és nem élveztem ki a szünetet. Nem szeretném, ha idén is ez lenne. Így fejlécet semmiképpen nem készítek egy ideig. Egyrészt túl idő igényes (volt, hogy egyet egy napig csak azt csináltam, mégse tetszett a végeredmény). Másrészt szerintem kijöttem belőle és ez a munkáimon is szerintem látszik, amit nagyon rossz érzéssel fog el. De mindenképp fogok hozni nektek elvihető fejléceket. Rendezett képeket és könyvborítókat ugyanúgy vállalok! Remélem megértitek.
Xx, Cheryl


Fejlécek:

Meghalnék érted
Zajos Szív
Electronic Lov3
Vampire notes



Könyvborítók:





Rendezett képek:





















Trailer (saját blogra):




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése