Textúra csomagok

Drága olvasók!
Először is mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok! :)(:
Másodszor pedig sajnálom, amiért nem jelentkeztem mostanában, de rengeteg dolgom van és ez az év számomra a legfontosabb. Oda kell tennem magam, ezért majd csak  nyáron vállalok rendeléseket, tehát kérlek titeket ne rendeljetek tőlem, mert nagyon sok rendelést kaptam az elmúlt egy hétben pedig az aktivitásban megtalálható, hogy nem NEM VAGYOK AKTÍV! Az aktivitás modult szerintem lecserélem, mert mivel azt nem nagyon veszítek észre így sokan azt hiszitek, hogy aktívak vagyunk és tudtok rendelni, mikor nem! Harmadszor pedig úgy véltem, hogy hozok nektek textúrákat vagyis csomagokat (mert lusta voltam én letölteni őket és egyesével felrakosgatni ide) amiket letudtok tölteni, ha rákattintotok mindegyik kép alatt lévő ITT-re! Remélem hasznotokra válnak!
Roxana
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT
Letöltés ITT 
Letöltés ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése