Nyereményjáték Eredménye

Utólag is boldog karácsonyt és újévet minden idetévedőnek!




Pár napja egy játékszerűséget hirdettem ki, amire nem jelentkeztetek sokan, de így szorosabb volt a verseny. Ugye mint említettem sorsolás alapján kerül ki a győztes, akikkel már felvettem a kapcsolatot. Köszönöm a jelentkezőnek a kedves kommenteket, de mint ti is tudtátok csak 2 személy nyerhet. De elég a sok szóból a Let me go című blogot *dobpergetés*

.
.
.
.
.
.
.


Evelin~ nyerte meg




A Love Me Harder című blogot pedig, *ismét dobpergetés*

.
.
.
.
.
.
.


Toffi Puskás szerezte meg


A többi blogerinának pedig köszönöm a részvételt.

Nem tudom, hogy valakit érdekel-e, de egy versenyző találta el a szülinapom dátumát, ami 12.09 én van/volt.


2 megjegyzés:

  1. Gratu*-*
    De Cheryl mikor volt a szülinapod? Valaki eltalálta?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 12.09. Az apró betűs részben említettem. És Igen Toffi. :)

      Törlés