Kritika #93

Sziasztok! (:
Kritikával érkeztem és hamarosan megírjuk az összes kritikát és akkor lehet újra kérni, de addig senki se kérjen hiába ír chaten nem vesszük figyelembe!
Na nem húznám tovább a szót itt is van a kritika!(:
http://vampires-blog035.blogspot.hu/
Író: Sophie N.

Kinézet:

Fejléc: Nem te csináltad, amit könnyen észre  vehet az ember , mert ahogy megnyitottam a blogod egyből kiszúrta a szemem a fejlécen lévő 'made by V. Dóri' szöveg. Az rendben van, hogy azt akarja , hogy lássák a nevét , de ez már sok halványra vehette volna. Láttam az előző fejlécedet virító zöld volt , ahhoz képest ez 'szép' de bele lehet kötni. Egy valami nagyon tetszik rajta és az a cím. Egyébként nem rossz a fejléc de a csaj mögött mi akar az lenni? egy száj? o.O A jobb oldalon a "szájra" rá van mosva félig a fiú , ami annyira nem előnyös ja és a srác fején át lehet látni a nagy piros szemet ( ha jól látom az az akar lenni) ami szintén nem valami jó , hogy így van megcsinálva. 
Sablon és háttér: Khm.... ez nem jó így ahogy van... Háttér nincs , hanem ez csak a sablon alapértelmezett egyszínű sötét szürke háttere. Ez a nagyon szürke sablon nem nagyon megy a fejléchez sőt még a szélességet sem állítottad jól be. Állítsd be akkorára hogy elérje a fejléc végét.
Modul sáv/ Oldal sáv: Üres! A lényeg kint van rajta , de nagyon üresnek néz ki. Szerintem dobd fel idézettel, képekkel esetleg a sztorit írd le röviden. A helyedben én nem a chatet raktam volna legfölülre, mert így nagyon hülyén néz ki , ezért az olvasók kerüljenek legfölülre... Valamint az oldalakat nem a fejléc alá kellett volna beraknod, hiszen csak kettő van ezért praktikusabb lenne , ha oldalra helyeznéd el őket és csinálnál egy fejezetek című menüpont, hogy könnyebben lehessen majd megtalálni a részeket.
Szín világ/ betűtípusok / bejegyzések: A bejtegyzés szövegének jó a fehér , de mivel ez egy vámpíros blog és van a fejlécben piros így a bejegyzés címe piros legyen és ne fehér. Valamint állítsd be a címeket más betűtípusra , mert ezek nagyon unalmasak és egyszerűek. A bejegyzéseket pedig állítsd be sorkizártra, mert így az egész sokkal jobban mutat.

Történet:


Örömmel vágtam bele a történetedbe, hiszen ez egy vámpíros blog és én imádom a vámpíros blogokat és egyrészt imádkoztam, hogy legyen jó,mert eddig még nem olvastam pocsék vámpíros történetet, de rohadt nagyot csalódtam már bocs. Drága tündéreke, neked az írás nem megy! Ha nagyon akarsz vele foglalkozni akkor azt ajánlanám, hogy olvass sok könyvet és figyelj nyelvtan órán, mert a fogalmazásod és a helyesírásod borzasztó. Tele van a történet helyesírási hibákkal, értelmetlen szavakkal/mondatokkal és a vesszőt azt meg alig teszed ki. A részek az elején nagyon rövidek voltak, most látom hosszabbakat írsz , de ami nagyon rossz , hogy csak párbeszédből állnak a részek. Van benne 2-3 mondat leíró rész , de a többi csak párbeszéd. A prológusod nagyon rövid volt, de majdnem bealudtam rajta, mert a fogalmazásod semmilyen volt.. A második részig jutottam csak el mert már az asztalba vertem a fejemet, mert annyira kikészített az írásod. Ne haragudj, de ez az igazság. Ha mindenképpen írni akarsz akkor nagyon nagyon DE NAGYON gyakorolj és rengeteget olvassál!!!!

További szép napot 
Roxana White

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése