Kritika #91

Sziasztok! (: MA én is kritikával érkeztem és a szünetben próbálom/próbáljuk megírni az összeset és akkor újra lehet kérni kritikát. Nem is húzom tovább a szót itt a kritika! :)

http://imstillalive-fanfiction.blogspot.hu/
Író: J. Samuels

Kinézet:

Fejléc: A fejléced összességében nagyon szép tetszik , de egy valami nem és az Cher. Tök jó ötlet hogy a fiúk vannak nagyban és a lány kisebb képben , de szerintem Cher-ről valami más képet kellett volna választani, mert így hülyén néz ki hogy nincs könyöke. Tudom ha lenne akkor belelógnak a két fiúba , de ezért kellett volna másik képet róla választani. Ezt eltekintve nagyon is szép a fejléced, tetszik, hogy nem csak szürke van benne hanem egy kis kék is.
Háttér és sablon: A háttér amit választottál szép , egyszerű és nagyon vagyis tökéletesen passzol a fejléchez.A sablon választással is ugyanígy vagyok jó választás és a kék szín, amit beállítottál teljesen illik a fejlécen lévő kék színhez.
Oldal sáv/ Modul sáv: Minden rendben van semmi fölösleges dolog nincsen kint csak is a lényeg. Tetszik, hogy az oldalak nem a fejléc alatt helyezkednek el , hanem a modul sávban valamint nagyon tetszik a kép alatti kis "idézet" meg az a "A pont..."  szöveg. 

Összességében minden tökéletes a blogodon csak a fejlécen Cher nem olyan jó, de egyébként ezt eltekintve minden tökéletes. Nagyon szépen összehoztad a blogod kinézetét és meg kell dicsérjelek is amiért neked nem kellett írnom, hogy állítsd be a bejegyzést sorkizártra.

Történet:

Először is mielőtt beleolvastam volna, meg néztem a történet előzetesét és őszintén nem nagyon tetszett semmi benne a zenén kívül. Úgy voltam vele , hogy hurrá még egy sablon sztori. Szóval nem lelkesen kezdtem el olvasni. Amikor elolvastam az első pár mondatot a prológusban leesett az állam, mármint jó értelembe és utána már faltam is a sorokat , mert a fogalmazásod gyönyörű. Tehetséges vagy le a kalappal. Nem olvastam el az öccses részt csak a 10. részig jutottam , de ígérem amint lesz időm elolvasom a többit, hiszen teljesen megszerettem. Egyáltalán nem sablon egyedi, de amit az egészben megszerettem az az írásmódod. Nem lehet belekötni. Helyesírási hibát nem találtam csak egy kettő vessző hibát, de az egyáltalán nem nagy probléma.Csak gratulálni tudok. Remek történetet hoztál létr, csak így tovább! ;)

További szép napot/estét 
Roxana White

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése