Lyla színre lép

Hey dearies! 

Lyla vagyok, egy egyszarvú, mellékállásban kritikaíró és designer. Már sok blogon megfordultam, de valahogy egyiken se éreztem annyira jól magam, hogy maradjak (#sadstory). Igazából ide is valamikor augusztusban jelentkeztem, de aztán mikor felvettek, visszamondtam az egészet. Azóta eléggé eltávolodtam a bloggertől, de így, hogy mindjárt itt van a karácsony (bár nekem a szünet csak csütörtökön kezdődik), szeretnék visszalendülni. Nem is olyan rég beszélgettem Bells-szel, és mivel korábban dolgoztam már vele együtt, illetve a többi szerkesztőt is ismerem, újra kedvet kaptam. Tőlem rendelhettek krtikát, elsőbenyomás véleményt, csak fejlécet, csak designt és a kettőt egyben. Majd beteszem pár munkámat az annak megfelelő menüpontba, amúgy pedig majd kerülnek ki rendelések, így látjátok, hogyan dolgozom. Ezen kívül hozok majd cikkeket, kódokat, elvihetőket, psd coloringeket, tippeket, segítségeket, képeket, szóval csak a szokásosat. Hamarosan a limitben is bent leszek, utána rendelhettek is!

Love, Lyla

4 megjegyzés:

  1. Szia Lyla! :) Örülök, hogy ismét blogolsz ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia, szívem! Én is örülök, hogy vissza tudtam térni, és köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát, egyszarvú barátom... Örülök a visszatérésemnek

    VálaszTörlés