Vicces kedvű troll

Sziasztok babák! 

Egy nap alatt a facebook, kétszer tiltotta le a profilom, mivel valaki feljelentette. Nos köszönöm szépen ennek az embernek, hogy ilyen nagyra becsül engem. Nem tudom mit ártottam neki, de amint a facebook újra felenged, megkeresem. Nagyon könnyen lehet hamisítani és rá keresni dolgokra szóval nem lesz nehéz. :D  Nem haragszom senkire, de ti nektek ez élvezet? Ma írt nekem Mircsi (új profilról, mert a régi oda veszett egy cuki kis trollkodó miatt) a tiltással kapcsolatban és éppen lépnék vissza, hogy csekkoljam írt-e, le vagyok újra tiltva. Kösz szépen. Valaki nagyon utálhat... De úgy látom, nem csak én jártam így. Amúgy ti belegondoltatok abban, hogy mennyi munkája lehet benne egy embernek a facebookjában? E-mail címek, fontos levelek, fél kész fejezetnek a dokumentuma, számos beszélgetés vagy netán rendelések... Vagy csak ti unatkoztok és mindenkit jelentetek. Gratulálok! Hogy meddig fogunk még süllyedni... Szóval csak szerettem volna felhívni a figyelmeteket, hogy mennyi embernek tudtok vele ártani...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése