Új szerkesztő a köbön!

Sziasztok!
Hát először is sajnálom, hogy csak most mutatkozok be, hiszen lett volna rá időm, csak épp eszközöm nem. Sajnálatos módon pont akkor romlott el az internetünk, amikor megkaptam az emailt, hogy bekerültem a csapatba, amit itt is szeretnék megköszönni a lányoknak. Itt felmerül a kérdés, hogy ezt a bejegyzést, hogy a francba tudom kitenni? A telefonomról megosztom a internetet és így tudom megoldani, de hozzá teszem nagyon lassú folyamat ez így. 
Na szóval, lényeg, ami lényeg én kritikaíróként kerültem ide. Kritikaírás terén azt kell tudni rólam, hogy nagyon őszinte vagyok, igyekszem minél bővebben kifejteni a véleményemet egy adott blogról. 
Amit én egy blognál kritizálok:
- Fejléc
- Design
- Modulok
- Fülszöveg
- Történet ötlete
- Prológus
- Első rész
- Utoljára feltett rész
- Fogalmazás/helyesírás

Tőlem erre számíthattok. Igyekszem minél gyorsabban elkészíteni a rendeléseimet, de természetesen ez több mindentől fog függeni. Én is ember vagyok, szóval ha nem értesz egyet a véleményemmel a kritikában nyugodtan lehet visszajelzést küldeni. Ha bármi kérdésetek van az elérhetőségeknél megtaláljátok az emailemet és bátran írhattok. Nem ettem még embert és nem is áll szándékomban! 
Várom a rendeléseket és további jó böngészést a blogon! 
Bells Booth 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése