Roxana még él és jelentkezik!

Sziasztok manócskák!

 Nagyon, nagyon, de nagyon sajnálom amiért már egy ideje ( több mind egy hónapja) nem jelentkeztem, mivel nagyon sok minden közbe jött (nem fogom részletezni) és ami a legjobb, hogy a drága kicsi szerelmem, a laptopom feladta életét. Így nem tudtam haladni a rendelésekkel, főleg a kritikákkal. Ugyan anyáék gépét tudtam használni, de nem sokat így csak azzal pár fejléc nélküli design tudtam csinálni. DE hál istennek meg tudták csinálni a kicsikémet így a mai nap neki is állok a kritikáknak és a héten hozni is fogok legalább kettőt.
Mint mindig most is könyörgök, hogy fejléc ügyben ne írjatok rám, mert nem vagyok és nem is leszek még egy darabig aktív. Tudom azt írtam, hogy hamarosan lehet rendelni tőlem, de nem tudok sajnálom. Eddig a gépem sokáig szarakodott, ugyan most már jó, de erre már nincs időm, se energiám.  De nem adom MÉG fel, csak még egy darabig én ezzel szünetelek. Tehát nagyon kérlek titeket, hogy ez ügyben ne írjatok nekem. Köszönöm!
Valamint a blogon még mindig zajlik a szerkesztőfelvétel, tehát várjuk még továbbá a tehetséges designereket!  Az infóért katt IDE! Nagyon örülünk a két új tagnak, de hamarosan bővülni fog a "kis" csapatunk. :)
Egy közérdekű információ, hogy ha valaki el akar érni az Facebook-on is megteheti, mert egy ideje már olyanom is van. Szóval ITT is megtaláltok! ;)

További szép(/szebb) napot mindenkinek!
 Roxana

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése