Goodby + fejléc.

Hogy a fenébe lehet ilyen...seggfej egy kicseszett ember?! Remélem, ezt most olvasod te utolsó szemtelen szar!

Oké, megcsináltam egy trailert. Jó volt, bár volt rajta pár hiba, de melyik trailerbe nincs?! Mind1. A lényeg, hogy ahogy már említettem, megcsináltam, és mondta a csaj, hogy jó meg minden. Most ránéztem a blogjára. Elsőnek nem láttam, hogy hova van kitéve a trailer oldal, de a menükódban volt, és rákattintottam.

ÉN HÜLYE ELKEZDTEM MOSOLYODNI, HOGY A HIBÁK ELLENÉRE KITETTE, ÉS HOGY EZ MILYEN ARANYOS TŐLE.

Aha. Persze. 

Rámentem a trailerbe, szépen be volt illesztve youtuberól egy videó, és lejátszottam.

Én:
"Ezt nem én csináltam"

A HAGYNE MONDJAM MIDET POKOLBA KÍVÁNTAM. De komolyan.

Hogy a fenébe lehet valaki ennyire pofátlan?! MEGÉRTETTEM VOLNA, AKÁR HISZED, AKÁR NEM, hogyha azt írod, hogy tetszik-de-a-hibák-miatt-szar-és-újat-rendelek-mástól, vagy azt is, hogy nem tetszik. DE TE KURTÁL LEÍRNI AZ ŐSZINTÉT, ÉN PEDIG ELHITTEM. DE ROHADTUL ELHITTEM.

*most adok időt, hogy felfogjátok*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

*hatás szünet*

Sokat gondolkoztam, és mivel kiszálltam a design alakításból, és most már...khm, pöcsöknek köszönhetően a trailer rendelésből is, nincs más, csak a fejléc -amit mostanában senki se rendel tőlem-, és a gif, amit szintén senki. Ott van egy rakás fejléc készítő, rajtam kívül mindenki jó egy dologba ami a fejléceket illeti, vagy akár többe is. A rendezett képek lennének, de azokat se rendeltek. Konkrétan egy rendelésem van egy fejlécről, és egy designt be fogok fejezni.

Tudom mi jár a fejetekbe.
"NEMÁÁ', EZ A HÜLYE LIBA AZÉRT KISZÁLL, MERT EGY CSAJNAK NEM TETSZETT A TRAILERE ÉS NEM RENDELNEK TŐLE?! DE KIS HÜLYE, HAHAHA." 

fuck.

(Roxana kettényuvaszt a beszédemért.)

Csak PÁR, ismétlem, PÁR indokot sorolok fel:
  1. A chates incidens, miszerint én "szar üres fejlécet" csinálok.
  2. A hülye rendelők.
  3. Tanulás.
  4. Idő.
  5. Beszólások.
  6. Minek maradjak, ha én vagyok a legrosszabb?
  7. Ha csinálok egy fejlécet, minden második azt mondja, hogy nem tetszik neki.
ESZEMBE sincs kéretni magam. Igazából azt várom, hogy a sok kis nyomi névtelen komiba illetve chatbe írja majd le, hogy végre kiszálltam. Én pedig röhögve fogom őket olvasni.


Fejléc:

Bye!

6 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy ki mondta azt, hogy üresek, és rosszak a fejléceid, de az egész biztosan, csak irigységből tette. Nem ismeri a profi munka fogalmát.

    VálaszTörlés
  2. Dorothy! Nekem, személy szerint nagyon tetszenek a fejléceid, épp emiatt rendeltem tőled. Aki azt mondta hogy rosszak a fejléceid, az tényleg csak irigykedett.És az a csaj akinek nem tetszett a trailered.....hát igen vannak ilyen emberek, sajnos.Ezen nincs mit tenni.Ne lépj ki!Ahogy látom a 7 okod közül 2 (a tanulás és az idő) amikbe azthiszem egyikünk se szólhat bele, mert tényleg te dolgod hogy mire mennyi időd van.A többi 5 okod nagyjából mind az hogy vannak olyan bunkó emberek akik irigyek, nagyszájúak, beképzeltek, hazugok, képmutatók...Nincs mit tenni. De mindenki nevében írom, aki nem ezek közé az emberek közé tartozik: Ne hagyd abba! Miattunk.Akik értékelik a munkád, akik várják hogy mi lesz az új bejegyzésed...És még egy mondat: Nem te vagy a legrosszabb, nem vagy rossz, és eze a blogon mindegyik szerkesztő KIMONDOTTAN JÓ, hiszen nem lenne ennyi követőtök, ennyi ember aki rendel tőletek...stb. Egyikőtök se hagyja abba!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Dorothy! Nagyon sajnálom,hogy ilyen negatív módon távozol a csapatból. Én nagyon szerettem a munkáidat. Fogalmam sincs,hogy manapság,hogy lehetnek ilyen degenerált emberek,akik nem tisztelik a másik munkáját. Főleg akkor,ha ők szorulnak segítségre,azért mert nem tudnak ilyen minőségben szerkeszteni. Nem fogok itt nyalizni csak azért ,hogy visszagyere,de azért remélem,hogy még látlak a designblogok környékén!:) x

    VálaszTörlés
  4. Kedves Dorothy!
    Szerintem a munkáid gyönyörűek. És biztos vagyok benne -, ahogy az előttem lévők is -, hogy csak azért mondanak olyanokat, amilyeneket, mert irigyek. Pedig ez a fejléc is, amit ebben a bejegyzésben láthattunk tőled, csodaszép. Én is társulnék a "könyörgök, maradj!" csoportba!

    xxAlice

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nem is olyan rég találtam a blogra, és csodálattal nézem a munkáitokat! Imádom őket! Mindegyik gyönyörű! És ne mondd azt, hogy te vagy a legrosszabb szerkesztő, mert akkor magadnak hazutsz! Komolyan! Lehet, hogy te annak tartod magad, de a többiek azok nem! Mindenki szereti a munkáidat. Nekem a te fejléceid tetszenek a legjobban!!
    Sok irigy ember létezik, ez ellen nem lehet semmit sem tenni! Az ő bajuk, hogy nem tudnak gyönyörű fejlécet, olyat mint te! Sok ilyen ember létezik, de ezeket semmibe kell venni! Aztán megunják a pofázást és elhúznak innen. (vagyis remélem!)
    És ami a lány illeti. Ne törődj vele! Vannak pofátlan emberek! És ő a hülye, ha nem tetszik neki a munkád! Szóval ő húzzon a büdös francba!! (bocsánat a csúnya beszédért!!)
    Ne hogy kilépj a hülye emberek miatt!! Vagy felkereslek és követelőzök, hogy maradj!!:D

    Remélem itt maradsz!! Xx Laura

    VálaszTörlés