Fejlécek és mégvalami

Sziasztok!
Hát most igazából megint úgy kéne kezdenem, hogy sajnálom, hogy így eltűntem, de mivel imést a szememre volt hányva, hát inkább válaszolok. 
SZÓVAL. Kedves ... (megjegyzem, már megint rohadt nagy bátorság kell hozzá, hogy névtelenül beszólj :), szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy nekem az interneten kívül is van életem, de még ha csak a netről van is szó, akkor vannak saját blogjaim, amikkel foglalkoznom kell, valamint éppen tegnap kezdtem el új blogot, és akár tetszik akár nem, nem tudok és nem is akarok folyton csak szerkeszteni, ez van. Ha nem tetszik, hát sajnálom. Én önszántamból vagyok itt, teljesen ingyen és bérmentve, senkitől nem kértem soha pénzt vagy bármi fizetséget egy fejlécért, és marhára tud idegesíteni, mikor olyan névtelen kis senkik, mint te, pofáznak a chatben, hogy én mennyire szánalmas vagyok. Jobb lesz, ha elfogadod, hogy az égvilágon semmit, de semmit nem tudsz rólam, nem tudod, miért nem jelentkezem, nem tudod, mi dolgom van más a világon, úgyhogy ne érezd magad menőnek azért, mert jól lehúzol. Ki vagy te, hogy bármilyennek is megítélsz, holott azt sem tudod, ki vagyok? Vagy ha már ilyen nagynak érzed magad, akkor küldd csak el a blogger profilod linkjét (ha van egyáltalán), aztán lássuk, te ki vagy, mit tudsz, mit tettél le az asztalra. Mert az alapján, amit eddig tudok rólad, te vagy a szánalmas, és nem én.
És akkor most ennek végezetével itt vannak a mostanság elkészített fejléceim.

AZ ÚJ BLOGOM, KATT ÉRTE!





DORINE OSTEEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése