Hová tűntem, avagy Cheryl miért ilyen szétszórt?

Sziasztok! Tudom nagyon eltűntem, de volt rá okom. Most volt két vizsgám, amire nagyon tanultam, így semmire nem volt időm. Aztán most a tanárok kitalálták, hogy kéne még jegy szóval jövő héten 8 témazárót írok, és ez nem vicc. Plusz még ilyen olyan felelés, meg beadandó. Szóval nyakig vagyok tanulnivalóval.  Most szeretném kijelenteni, nem tudom, hogy páran észrevették-e, de kimentem a szerkesztés öröméből és "tehetségéből" is (mintha lett volna), így ezáltal nem akarok szar munkát kiadni a kezeim közül . Szeretnék majd újult erővel vissza térni, szóval suli végéig SENKI nem kérjen tőlem rendelést, mivel annak ellenére rendeltek, hogy inaktív vagyok! Ha valaki nem szeretne a rendelésére várni, kivel azokra se nagyon válaszoltam, akkor írjon, hogy nem kell. Nem haragszom meg. És sajnálom, de ez nekem így nem megy.


2 megjegyzés:

  1. Szia Cheryl! Nem tudom, hogy elkezdted már, vagy sem, de amit kértem tőled könyvborító, már nem sszükséges. Az okok nem lényegesek, csak akartam szólni, hogy ne dolgozz feleslegesen. Remélem nem haragszol
    üdv:
    Hayley Wattson

    VálaszTörlés