Ázsiai lány karakterek + Középkorú női karakterek + Durva gifek

Sziasztok bogyók! 
Gyűjtöttem pár ázsiai karakteret, azt kérte az illető, legyen szép, bár mindenki más a szép ember. Továbbá hoztam még középkorú hölgyeket - utána néztem hány éves kortól számít középkorúnak egy nő -, lehet válogatni! Kérésre hoztam balesetes, ivós és durva(?) gifeket, remélem eltaláltam, amire gondolt.
További szép szombatot!:)
Sutton S.

Meng Jia
Meisa Kuroki
Kana Nishino
Mami Sasazaki
Park Bom
Lee Hyori
Sandara Park
Kim Yu Jin

Park Na Rae

Cobie Smulders
Rose McGowan
Elizabeth Reaser
Sophia Bush
Amy Adams
Leonor Varela
Elisabeth Harnois
Sophia Myles
Kate Beckinsale
Jodi Lyn O'Keefe
Elsa Pataky
Debra Messing































Bocsánat ezt muszáj volt beraknom xD

2 megjegyzés:

  1. ohmooo Park Bom és Park Sandara a kedvenc énekes nőim :3

    VálaszTörlés
  2. Csak annyit mondanék, hogy Park Bom-ról, hogy az nem ő. Bom-nak másabb az arcformája, a szája, a szeme és az orra. Valószínűleg az a lány csak beöltözött Bom-nak.

    VálaszTörlés